.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 10 درصدی ورود مسافر به فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار گفت:در سال 88 برای اولین بار در این شهرستان ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری تشکیل و شروع به کار کرده است.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از برنا، امید نیک نژاد، با بیان اینکه از 30 اسفند سال 87 این ستاد در فرمانداری فریدونکنار تشکیل و با بسیج تمام ادارات و امکانات شروع بکار کرده است افزود:تاکنون بیش از دو هزار و 500 نفر مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اقامتی این شهرستان مستقر شده اند.
وی با اشاره به اینکه در هر روز 2 مدیر شهرستانی بصورت کشیک در ادارات خود مستقر می باشند خاطر نشان کرد:تمام دستگاه های ارائه دهنده خدمات نیز کشیک های ثابت شبانه روزی دارند.
نیک نژاد با بیان اینکه 9 نانوایی کشیک نیز در حال فعالیت می باشند اظهار داشت:پیش بینی افزایش 10 درصدی ورود مسافر را کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه کارهای اولیه زیبا سازی و خدماتی برای پذیرایی مسافران آماده شده است تصریح کرد:از هر صنف کاری در هر روز یک نفر به صورت کشیک فعالیت می کند.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه چند طرح ترافیکی نیز جهت روان سازی رفت و آمد مسافران در ایام نوروز اجرا می شود افزود:بیشتر مکان های بازدید شونده شامل ساحل پنج و نیم کیلومتری فریدونکنار ، منطقه جنگلی جزین و منطقه اوجا کله ( محل فرود پرندگان مهاجر) بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هووووو 5 فروردين 1388
اقای فرماندار جدیدا اومدن خبر ندارن قبلا خیلی خیلی خیلی بیشتر ازین مسافر و گردشگر می اومند -لطفا جو گیر نشین-بگین کاهش 50 درصدی گردشگر به فریدونکنار-تازه عین همین کارا که الان تو فرمانداری انجام میشه قبلا بهترش هم انجام می شد-یه شهروند
نا شناس 6 فروردين 1388
واقعا اقای فرماندار خسته شدند-تو این شهر یه توالت عمومی نداره که مسافرها گرفتار نشن-بازار فروش مواد..... که بیداد میکنه واقعا اقای فرماندار خسته نباشن!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.